11/07/2014

WITAM

Witam Cię w HOMEwithLOVE. To, że tu jesteś jest dla mnie pewną informacją o Tobie. O tym, że interesuje cię przestrzeń wokół Ciebie w domu, w pracy, na spacerze...

Jestem architektem i od 2005 r. jestem związana zawodowo z branżą architektoniczno - budowlaną, nadal ucząc się i poznając różne szkoły kreowania przestrzeni oraz tego co nas otacza.

Głęboko wierzę w to, że szuka adaptacji przestrzeni jest jedną z ważniejszych w dzisiejszych, pędzących czasach. Warto czasem poświęcić trochę czasu i wysiłku aby tak urządzić wnętrze by nam pomagało czy to w odpoczynku i wytchnieniu, czy do sztuki marketingu i sprzedaży  w celu zdobycia klientów.

Blog ten powstał aby umilić i ułatwić życie osobom podobnym do mnie. Dla których otoczenie ma wpływ na to jak się czujemy. Dla których dom ma charakter dzięki ludziom i dodatkom, które tworzą atmosferę, a przestrzeń biurowa pomaga w twórczej pracy za pomocą odpowiedniej organizacji i kolorystyce. Bo zawsze diabeł tkwi w szczegółach.

Znajdziesz tutaj wszystko to co kocham najbardziej. Zaczynając od aranżacji wnętrz, porad z zakresu architektury i budownictwa oraz sylwetek ludzi, którzy wyznaczają trendy i są inspiracją dla innych, dla których praca to pasja. Zamierzam również zapraszać do współpracy innych - na początek znajdziecie tu także wpisy Basi, z która pracujemy razem nad Waszymi wnętrzami.  

Postaram się pokazać jak ważne jest aby wnętrza powstawały z  naszych wnętrz aby nie podążać ślepo za modą ale modę dostosowywać do siebie, a pomogę Ci w tym ja, Magdalena.

Zapraszam do mojego HOMEwithLOVE

 

 


6 komentarzy :