8/12/2018

PORADNIK REMONTOWY



Remont jest jednym z bardziej stresujących wydarzeń w życiu. Większość podchodzi do tematu niewystarczająco przygotowana, bo i gdzie mielibyśmy się tego nauczyć?
Zazwyczaj nauka jest bardzo bolesna i odbywa się na bieżąco. Wiele, ale nie wszystkie, sytuacji można uniknąć podejmując odpowiednie działania wcześniej. Nie chodzi o to, aby być alfą i omegą w "budowlance" ale zdawać sobie sprawę gdzie może pojawić się problem i jak odpowiednio wcześniej się do tego przygotować. W związku z tym zaczynamy cykl, który nakreśli wiele problemów jakie zdarzają się podczas remontu, a jednym z głównym przykładów posłuży nam remont mieszkania jakiego dopuścili się pewni Panowie. Tak ku przestrodze pokażemy co może się przydarzyć podczas pracy "fachowców". Jeśli macie jakieś konkretne pytania piszcie w komentarzach postaramy się przeanalizować temat remontu możliwie jak najlepiej.

138 komentarzy :

  1. Chyba "pokażemy" a nie "pokarzemy" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj remont potrafi dać niejednemu w kość. Ja jak mam być szczery to wole wszystko powoli i dokładnie robić sam, niż zatrudniać ekipy od takich zadań.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepiej to się uczyć na cudzych błędach, jednak z doświadczenia wiem że najlepsza nauka to płynie z własnych :D Trudno trzeba to po prostu przeżyć

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda - remonty bywają stresujące...

    OdpowiedzUsuń
  5. Remonty są bardzo stresujące, to prawda.

    OdpowiedzUsuń
  6. Remontując dom warto zdecydować się również na wymianę włączników i wyłączników - szukając ich proponowałbym zajrzeć do sklepu internetowego https://interblue.pl/wylaczniki-i-wlaczniki,c,62/ i nabyć je w nim!

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie porady są jak najbardziej pomocne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Inspirujący wpis. Będę częściej odwiedzać bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak naprawdę nigdy nie jesteśmy dobrze przygotowani do remontu :-) Zawsze wydarzy się coś nieoczekiwanego.

    OdpowiedzUsuń
  10. To świetnie, że przygotowałaś taki poradnik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobry poradnik remontowy z pewnością przydałby się każdemu. Najważniejsze wskazówki zebrane w jednym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam wszelkie poradniki remontowe. Zawsze można dowiedzieć się czegoś ciekawego.

    OdpowiedzUsuń
  13. Często czytam różne poradniki, szczególnie jeśli chodzi o remonty.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak najbardziej każdy poradnik jest mile widziany.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dla mnie świetna wiadomość. Z chęcią przeczytam poradnik.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super pomysł z takim poradnikiem remontowym.

    OdpowiedzUsuń
  17. Poradniki remontowe zawsze się przydadzą!

    OdpowiedzUsuń
  18. oj taki poradnik jest dla mnie jak znalazł! w tym roku planuję remont generalny i jestem trochę przerażona

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawy wpis. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Poradników remontowych nigdy za wiele!

    OdpowiedzUsuń
  21. Super wiadomość. Czekam z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak naprawdę wiele zależy od nas samych. Jeśli odpowiednio zadbamy i przypilnujemy etapy budowy czy remontu, wtedy jesteśmy w stanie uniknąć wielu niepotrzebnych błędów.

    OdpowiedzUsuń
  23. Do remontu trzeba się przygotować i finansowo i czasowo. Odpowiednia dawka stresu też będzie towarzyszyć także i na trzeba się naszykować. Ale efekt wynagrodzi wszystko. Nie ma co decyzji odkładać.

    OdpowiedzUsuń
  24. Remont to zazwyczaj spore wyzwanie, dlatego taki poradnik remontowy z pewnością okaże się pomocny niejednej osobie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Poradnik remontowy jest bardzo przydatny.

    OdpowiedzUsuń
  26. Artykuł jak najbardziej pomocny. Warto było tutaj zajrzeć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Super poradnik dla każdego kto planuje remont.

    OdpowiedzUsuń
  28. Interesujący temat. Bardzo przydatny poradnik remontowy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem jak najbardziej za. Im więcej dobrych porad remontowych tym lepiej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Super wiadomość. Czekamy z niecierpliwością na nowe wpisy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Przyjemnie sie czyta tego bloga polecam bo jest tu wiele ciekawych i przydatnych informacji.

    OdpowiedzUsuń
  32. Czytam wiele poradników remontowych, dlatego każdy jest dla mnie cenny. Cennych porad nigdy za wiele.

    OdpowiedzUsuń
  33. Takie poradniki remontowe zawsze się przydają. Inspiracje i wskazówki są zawsze mile widziane.

    OdpowiedzUsuń
  34. Polecam tego bloga wiele jest tutaj przydatnych informacji!

    OdpowiedzUsuń
  35. Super pomysły oraz atrakcyjny blog!

    OdpowiedzUsuń
  36. Poradnik tego typu zawsze się przyda!

    OdpowiedzUsuń
  37. Jedyny taki blog w necie! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  38. WOW! extra pomysły i interesujący blog !

    OdpowiedzUsuń
  39. Wiele osób poszukuje porad i wskazówek remontowych w internecie, dlatego taki poradnik to strzał w dziesiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. W moim przypadku jeszcze ten poradnik się pewnie nie przyda, gdyż ja właśnie jestem na etapie zakupu mieszkania od dewelopera. Wybrałam nieruchomość w Gdyni https://www.eurostyl.com.pl/oferta/nowe-mieszkania-gdynia.html i jestem przekonana, że ten wybór był najbardziej właściwym.

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo podoba mi się taki pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  43. zainspirowały mnie te pomysły

    OdpowiedzUsuń
  44. wygląda to super! fajne pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  45. Słuchajcie, a jeśli chodzi już o aranżację wnętrz to powiedzcie mi czy ktoś z was ma może u siebie coś takiego jak Plakaty widok z okna przedstawiające? Ja się nad nimi zastanawiam i chciałabym się dowiedzieć czy na żywo prezentują się one tak samo dobrze??

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  47. Poradniki remontowe to świetna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  48. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  49. Przed remontem warto, a nawet należy czytać wszelkie poradniki remontowe

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja nauczyłem się ze trzeba pilnować fachowców :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Będę tu zagladać częściej miło sie czyta!

    OdpowiedzUsuń
  52. W internecie można znaleźć sporo porad ale takiego jednego dużego poradnika na temat wszystkiego brakuje

    OdpowiedzUsuń
  53. Poradniki remontowe to bardzo przydatna sprawa. Zawsze się przydają

    OdpowiedzUsuń
  54. Extra jest ten wpis! polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Podoba mi się Twój styl pisania.

    OdpowiedzUsuń
  56. Porady na temat remontu zawsze się przydadzą

    OdpowiedzUsuń
  57. Dzięki za poradnik. Na pewno jak będę robiła remont to się przyda!

    OdpowiedzUsuń
  58. Właśnie szykuję się do remontu i wszystkie porady są dla mnie bardzo istotne

    OdpowiedzUsuń
  59. ja remont mieszkanie zacząłem od wyboru mebla bazowego, np kanapy, a następnie pod kanapę dobierałem pozostałe meble.

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  61. Na pewno takie porady doskonale się przydadzą i ja jestem zdania, że jest to fajny sposób na aranżację naszego mieszkania. Bardzo fajnie, że kupiłam nowe mieszkanie od https://www.eurostyl.com.pl/oferta/nowe-mieszkania-rumia.html to mnie póki co remonty ominą na pewno na kilka lat.

    OdpowiedzUsuń
  62. w remontach najgorsze jest to, że najlepsze pomysły mamy już po fakcie xd

    OdpowiedzUsuń
  63. https://www.yelp.pl/user_details?userid=ziIdOILukAvTkXNbe33VHA polecam sprawdzić

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  65. Poradnik remontowy to bardzo przydatna rzecz

    OdpowiedzUsuń
  66. Interesujący wpis. Same przydatne informacje

    OdpowiedzUsuń
  67. Dobrych porad remontowych nigdy za wiele
    kotły na ekogroszek https://kotlyleszka.pl/kotly-co

    OdpowiedzUsuń
  68. Solidnie napisane. Pozdrawiam i liczę na więcej ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń
  69. Myślę, że raczej nikt z nas nie przepada za remontem i ja jestem w sumie już praktycznie po remoncie. Najbardziej jestem zadowolona z tego, że firma https://www.wawerbud.pl/ stanęła na wysokości zadania i całość prac wyszła naprawdę bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja mam za sobą wyposażanie nowo kupionego mieszkania i muszę przyznać, że to był bardzo trudny czas. Ale już prawie skończyłem na szczęście.
    ---
    Wczasy z prawem jazdy
    https://orbiter.com.pl/wczasy-z-prawem-jazdy/

    OdpowiedzUsuń
  71. Udało się Ci się wszystko naprawdę dobrze opisać

    OdpowiedzUsuń
  72. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  73. Bardzo się przyda. Remont nie zawsze jest taki prosty

    OdpowiedzUsuń
  74. warto było tu przyjść extra blog !

    OdpowiedzUsuń
  75. U mnie to temat na czasie, bo właśnie jestem w trakcie remontu, prawdę powiedziawszy dopiero na jego początkowych etapach :) Na razie wybrałem płyty meblowe stąd https://strefaplyt.pl/p/dla-meblarstwa-plyty-meblowe,46 Polecali znajomi, bo mają u siebie meble robione na zamówienie właśnie przy wykorzystaniu takich płyt :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Remont to niemałe wyzwanie

    OdpowiedzUsuń
  77. Super wpis. Wszystkie informacje bardzo pomocne

    OdpowiedzUsuń
  78. Ciekawy wpis. Warto było tutaj zajrzeć

    OdpowiedzUsuń
  79. Pomocne materiały, super post.

    OdpowiedzUsuń
  80. wczasy z prawem jazdy https://jazda.ostroleka.pl/wczasy-z-prawem-jazdy/

    OdpowiedzUsuń
  81. Świetny tekst! Od roku nie czytałam tak wartościowego i fajnego artykułu.

    OdpowiedzUsuń
  82. Remonty nie są łatwe, dlatego każda dobra porada jest istotna

    OdpowiedzUsuń
  83. Dawno nie było takiego artykułu. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  84. To prawda takie rzeczy mogą być bardzo przydatne i ja również jestem zdania, że fajnie jest co nieco wiedzieć gdzie kupować dobrej jakości materiały do wykańczania wnętrz. Na pewno warto jest zajrzeć do sklepu https://artcorestudio.pl/ gdzie na pewno każdy z nas znajdzie coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  85. Remont potrafi dać w kość.

    Polecam sprawdzić: włoskie rajstopy

    OdpowiedzUsuń
  86. Jak dla mnie świetna wiadomość. Z chęcią przeczytam poradnik. Zanim coś zmienisz ściągnij CAD np. ActCAD ze strony actcad.pl. Obmierz wszystko, obrysuj i manipuluj przestrzenią z CAD.

    OdpowiedzUsuń
  87. Poradnik remontowy to pomocna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  88. Świetny wpis, remont to nie lada wyzwanie.

    OdpowiedzUsuń
  89. Fajnie się to czyta - lubię ten blog !

    OdpowiedzUsuń
  90. Świetny wpis! Uwielbiam odwiedzać Twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  91. ja wlasnie jestem przed remontem dzieki

    OdpowiedzUsuń
  92. Najgorsze jest to sprzątanie po remoncie

    OdpowiedzUsuń
  93. Fascynujące wpis. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  94. Fascynujący wpis. Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  95. Proszę Pana, to się nazywa dobra robota :) Pomysł i wykonanie na 5.

    OdpowiedzUsuń
  96. Zainteresował mnie bardzo ten wpis! Nie zatrzymuj się i rób swoje.


    angel vip kraków,

    scout69 com,bogini gypse

    OdpowiedzUsuń
  97. Takiego rodzaju działania są na pewno istotne i myślę, że każdy z nas także powinien rozważyć posiadanie klimatyzacji. Akurat ja jestem zdania, że doskonale takimi pracami zajmuje się firma https://klimatyzacja-srem.pl/ i to jest coś bardzo ważnego.

    OdpowiedzUsuń
  98. Skład drewna to miejsce, gdzie znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz do budowy lub remontu. Jeśli szukasz solidnego partnera, warto odwiedzić stronę https://drewnohurt.com/. Klikając w link, odkryjesz szeroki wybór drewna o różnych gatunkach i rozmiarach. Zaufaj profesjonalnemu składowi drewna, który dostarczy Ci wysokiej jakości materiały, aby Twoje projekty były udane.

    OdpowiedzUsuń
  99. Profesjonalne usługi brukarskie to nie tylko kwestia estetyki, ale przede wszystkim trwałości i funkcjonalności. Na stronie https://bruk.warszawa.pl/ można zapoznać się z ofertą specjalistów, którzy z pasją i zaangażowaniem podchodzą do swojej pracy. Dzięki temu każde zlecenie jest realizowane z największą precyzją i dbałością o szczegóły.

    OdpowiedzUsuń
  100. Dobry specjalista powinien doradzić tak aby było dobrze i funkcjonalnie.

    OdpowiedzUsuń
  101. Warto też wiedzieć, skąd można wziąć różne maszyny budowlane i remontowe. Najwygodniejsza jest moim zdaniem opcja ich wynajmu. Na stronie https://www.interhandler.pl/ znajdziecie właśnie taką możliwość. Firma ta specjalizuje się właśnie w tego typu usługach.

    OdpowiedzUsuń
  102. Wszystko doskonale wygląda

    OdpowiedzUsuń
  103. Remont łazienki to zawsze duże przedsięwzięcie, a znalezienie firmy, która sprosta oczekiwaniom, może być trudne. Zdecydowałem się na https://www.wawerbud.pl/ i był to strzał w dziesiątkę. Ich doświadczenie w branży i umiejętność pracy z wysokiej jakości materiałami sprawiły, że moja łazienka jest teraz prawdziwym dziełem sztuki. Polecam ich każdemu, kto marzy o luksusowej i funkcjonalnej łazience.

    OdpowiedzUsuń